Vanillestænger

Fotor0619191725

Der gik lang tid før jeg var smittet med dillen, men nu er der ingen vej tilbage: Vanillestænger er fantastiske.

For et par uger siden fandt jeg en pakke i Kvickly til 12,- for 2 og det er egentlig billigt, men stængerne var ret så tørre. Havde læst om Vanillamart et par gange, og med lidt hurtig hovedregning kom jeg frem til der var ikke var noget at tabe.

Jeg bestilte 10 af “Premium Gourmet Madagascan Bourbon Vanilla Pods” (yup, ret langt navn), og efter bare 3 sølle dage fik jeg de fineste, velduftende, lange vanillestænger ind ad døren. De minder om de klassiske madagaskar-vanillestænger fra Tørsleff, men er længere og mere fugtige. Kan ikke rigtig blive enig med mig selv om, om de også er en bitte smule tykkere. Under alle omstændigheder er vi nede på  en 6-7 kroner pr. styk, inkl. portoen. Og de er pengene værd. Anbefales.

Skriv et svar

