Småbitte hindbærsnitter

20131024-221110.jpg

Jeg kender en, som har fået foden pakket i gips. Jeg har (7-9-13-Hej mormor 😉 ) aldrig prøvet det selv, men kan levende forestille mig hvor belastende det må være, ikke at være mobil. Og hvor ynkelig, man kunne forfalde til at være nemt, samtidig med man er stædig og bare vil det hele selv stadigvæk haha.

Ergo – hvis det var mig, ville jeg altså med kyshånd tage mod ynkegaver (alle slags gaver er gode), og jeg havde nogen runde mørdejscirkler tilovers fra medaljeeventyret. Jeg havde også syltetøj fra den 3-retters der. Og flormelis og krymmel. Jeg fik 10. I gaveposen er der kun 9. Det var fordi der ikke var plads til flere, men den tiende røg i hænderne på en anden sukkergris – min søsters.

Hindbærsnitter:

Mørdej
Hindbærsyltetøj
Flormelis og lidt vand
Krymmel

Er en beskrivelse nødvendig? I hvert fald er der en fin guide til mørdejen, hvis du klikker på linket. Rul dejen ud i den rigtige størrelse og bag. Smør syltetøj på den ene halvdel, flormelis på den anden. Guf.

20131024-221105.jpg

20131024-221057.jpg

20131024-221050.jpg

Skriv et svar

