Honningkager

20131228-131431.jpg

Haha lidt sent måske – men jeg har altså haft dem lavet. Sgu. Og der er ikke så meget andet at sige end at jeg har fulgt opskriften her fra Valdemarsro til punkt og prikke. Næsten da. Men der er ikke ændret noget nævneværdigt andet end krydderierne – og det var mest fordi jeg ikke gad til at skulle ud for at købe dem jeg manglede. Så jeg brugte kardemomme i stedet for stødt nellike og allehånde. Til gengæld kom der lidt mere i. Og fordi Ann-Christine derovrefra ikke har lagt trinene op, gør jeg det. Men hendes beskrivelse af hvad man skal er simpelthen intet mindre end perfekt – der står det, man behøver vide. Hverken mere eller mindre.

Jeg er ikke sådan en hjerte-type. Til gengæld elsker jeg geometriske former, så jeg lavede trekanter og firkanter.

Og hvis ikke I ved det allerede – hjortetaksalt går lige i næsen! Det er så krads en stank den afgiver når først den er fugtig, at man skal arbejde hurtigt. Føj haha 😀

20131221-211201.jpg

20131221-211243.jpg

20131221-211251.jpg

Skriv et svar

