Nytårsmenu – og kransekage

20131231-003428.jpg

At starte med det sidste – vi har bagt kransekage i dag. Og forberedt dessert. Menuen er ikke fansipansi på nogen måde, men alligevel lidt bedre end noget en almindelig lørdag aften ville byde på. Ergo kan den sagtens tjene til 3-retters inspiration for resten af året også:

Forret: Indbagte rejer
Hovedret: Culottesteg, hasselbagte kartofler, fyldte champignoner, en salat med kål og æbler og saaaauce
Dessert: Blomsterbergs ymerfromage med lakrids

…og så kl 12 kransekage. Og Asti, for hvis der er noget, som går skidt til sød kransekage et det rigtig champagne. Mon ikke også det bliver noget med vin til maden ahem.

Klokken 12 er noget særligt særligt for mig – og især i år. På slaget 12 fylder jeg et kvart århundrede nemlig. Jeg glæder mig. Med lidt barnlig optælling ved jeg nemlig allerede nu at jeg får flere gaver end jeg gjorde juleaften haha.

20131231-003436.jpg

2 responses to “Nytårsmenu – og kransekage

Skriv et svar

